Calisthenic Edzés

2014. augusztus 24. 09:45 - Laborem

Lazítás!

 Nem szabad az edzést túlzásba vinni. A hat napos programom így is elég megerőltető és igénybe veszi az izmokat is. A szombat a pihenő napom. Pihentem, hagytam az edzést. 

  Kicsit stresszesen indult a napom, és később sem tudtam teljesen kikapcsolni. Eszembe jutott régi szokásom, ami mindig megnyugtatott. Meditáció!

  Szóval kerestem egy jó meditációs gyakorlatot, mondjuk be is aludtam közben. Igaz valószínűleg erre volt szükségem, hiszen ha az ember fáradt és kimerült ingerlékenyebb is mint kellene. Rengeteg egyéb előnye is van a meditációnak. Csökkenti a vérnyomást, oldja a stresszt, megszünteti az alvás problémákat. Meditálás után frissnek üdének és erővel duzzadónak érzed magad. 

  A meditációt rendszeressé fogom tenni a pihenő napjaimon. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://calisthenicsedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr516630439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Calisthenic Edzés
süti beállítások módosítása