Calisthenic Edzés

2014. szeptember 13. 17:03 - Laborem

Edzésnapló

  Paul "Coach" Wade kiadta a fegyencedzés című munkája kiegészítéseként az edzésnapló változatot is. Nos, ez a húzása kissé ellentmondásosnak bizonyult az első kötetben leírtakhoz képest. 

  A Fegyencedzés 1-ben nagy hangsúlyt fektet az edzésnapló írására, de kiemeli, és hangsúlyozza, hogy egy egyszerű füzet is megteszi, a lényeg az, hogy áttekinthető legyen. Így nyomon tudjuk követni a fejlődésünket. Nem kerül semmibe, csupán 2 perc edzés után és 50 Ft egy kis alakú füzet is. 

  Ez után mi történik? Derült égből egy kiegészítő kötet. Edzésnapló. Érdekesnek találtam, így bele is lapoztam a könyves boltban. Nem vettem meg, nem is fogom sosem, maradok a blogomnál és a kis négyzetrácsos füzetemnél. Nekem az bevált és tökéletesen megfelel az igényeimnek is. A könyv mellesleg nem közöl semmilyen új információt, csupán némi leírással szolgál a gyakorlatokhoz, valamint néhány fotóval.  

  Ha valaki meg szeretné venni, akkor persze jó és szép dolog... csak értelmetlen.... meg kell nézni, el lehet dönteni. Én is megnéztem, aztán visszatettem a polcra.

730449f.jpg

 

  Lehet hogy nem szép egy négyzetrácsos füzetben írt edzésnapló viszont tökéletes. Én sosem szerettem, az unalmas oldalakat, még bele írni is unalmas, és nem elég átlátható, ezért kicsit felturbóztam a dolgot. Csak érdekességképp megosztom.

Fénykép1406.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://calisthenicsedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr406694797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Calisthenic Edzés
süti beállítások módosítása